Wednesday, September 19, 2018
دبیر خانه کنفرانس سحنرانان کنفرانس سازمان کنفرانس اعضای کمیته کنفرانس برگزاری کنفرانس اهداف و محورهای کنفرانس
English گالری عکس کنفرانس برند خانه
 

فهرست مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی برند:

1) ايجاد و سنجش ارزش ويژه برند هتل از ديدگاه مشتري

  • محمد اسماعیل انصاری: استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان
  • حمید ابراهیمی: کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی
  • محمد حسین خصم افکن نظام: دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی، دانشگاه اصفهان

2) ارتباط ابعاد تداعی برند با میزان وفاداری به برند در هواداران فوتبال

  • وجیهه جوانی: دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان
  • محمد سلطان حسینی: استادیار دانشگاه اصفهان
  • داود نصر اصفهانی: دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خوراسگان

3) بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری برتداوم و ترویج ارتباط مشتریان(مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)

  • منصور صمدی: دانشیار، گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه شهید چمران
  • حسام الدین توان بخش: کارشناس ارشد گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه شهید چمران
  • بهزاد علی آبادی: کارشناس ارشد گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه شهید چمران

4) بررسی تأثیر میزان شناخت از رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در رده محصول بر پذیرش تعمیم برند در دو گروه محصولات با درگیری کم و زیاد

  • میر احمد امیرشاهی: عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا
  • سمانه پارسا: کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی دانشگاه الزهرا
  • حمیدرضا یزدانی: دانشجوی دکترای مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران
 
ویوالدی پارتنرز   اینوویت   
© brandconference.ir