Sunday, April 22, 2018
دبیر خانه کنفرانس سحنرانان کنفرانس سازمان کنفرانس اعضای کمیته کنفرانس برگزاری کنفرانس اهداف و محورهای کنفرانس
English گالری عکس کنفرانس برند خانه
 

چکیده مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی برند:

1) ارزشگذاري برند با استفاده از متد اينتربرند (برند مورد بررسي در صنعت شوينده)

  • بهرام خیری: استادیار عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • میر فیض فلاح شمس: استادیار عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • نازنین صفر پور: مدیر بازاریابی و تحقیقات بازار شرکت ویوناسان عضو گروه صنعتی گلرنگ

2) بررسي تاثير ابعاد ارزش ویژه برند در مدل آكر بر ارزش ویژه برند از ديد مصرف كننده

  • محدثه ابراهیمی عابد: کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی دانشگاه پیام نور مرکز تهران

3) تحلیل رابطه فرهنگ نوآورانه و بازارگرایی با عملکرد برند در صنایع آرایشی و بهداشتی ایران

  • رضا کرجالیان: کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک
  • مهردخت شریلو: دانشجوی مدیریت اجرایی دانشگاه علم و صنعت

4. Constructing Unique Brand for Insurance Companies through Assortment IMC Tools

  • Alireza Miremadi: Assistant Marketingprofessor at sharif university of technology
  • Farhad Sadeh: MBA Students from SUT-IC
  • Shermineh Ghalamkari: MBA Students from SUT-IC
 
ویوالدی پارتنرز   اینوویت   
© brandconference.ir