فهرست مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی برند:
1) بررسی ارتباط کارکردهای بین المللی علامت تجاری با سایر عناصر بازاریابی بین المللی
- میرزا حسن حسینی : عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور
- حمیدرضا وزیر زنجانی: دانشجوی دکترای مدیریت راهبردی
- حسین موسوی دلازیانی: دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
2) بررسی رابطه بین اعتبار نام تجاری و وفاداری مشتری (مطالعه موردی بانک پارسیان)
- دکتر محمد حقیقی عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
- دکتر هاشم آقازاده عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
- امیر موسویان: دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
3) بررسی عوامل موثر بر وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان به نام تجاری در بخش خدمات
- مصطفی احمدی نژاد : دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی
4) رتبه بندی برندهای عمده مایونز بر اساس شاخصهای موثر بر رفتار مصرف کننده
- مازیار پیراحمدی: دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت
- فائزه قنبری: دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت
5) طراحی مدل جهت تبیین عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندگان جوان محصولات بهداشتی با استفاده از مدل آکر
- دکتر ابراهیم چیرانی: هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت
- مهدیه خدنگ: کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی
|
 |