Friday, December 14, 2018
دبیر خانه کنفرانس سحنرانان کنفرانس سازمان کنفرانس اعضای کمیته کنفرانس برگزاری کنفرانس اهداف و محورهای کنفرانس
English گالری عکس کنفرانس برند خانه
 

فهرست مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی برند:

1) بررسی ارتباط کارکردهای بین المللی علامت تجاری با سایر عناصر بازاریابی بین المللی

  • میرزا حسن حسینی : عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور
  • حمیدرضا وزیر زنجانی: دانشجوی دکترای مدیریت راهبردی
  • حسین موسوی دلازیانی: دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

2) بررسی رابطه بین اعتبار نام تجاری و وفاداری مشتری (مطالعه موردی بانک پارسیان)

  • دکتر محمد حقیقی عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
  • دکتر هاشم آقازاده عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
  • امیر موسویان: دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

3) بررسی عوامل موثر بر وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان به نام تجاری در بخش خدمات

  • مصطفی احمدی نژاد : دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی

4) رتبه بندی برندهای عمده مایونز بر اساس شاخصهای موثر بر رفتار مصرف کننده

  • مازیار پیراحمدی: دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت
  • فائزه قنبری: دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت

5) طراحی مدل جهت تبیین عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندگان جوان محصولات بهداشتی با استفاده از مدل آکر

  • دکتر ابراهیم چیرانی: هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت
  • مهدیه خدنگ: کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی
 
ویوالدی پارتنرز   اینوویت   
© brandconference.ir