Tuesday, September 18, 2018
دبیر خانه کنفرانس سحنرانان کنفرانس سازمان کنفرانس اعضای کمیته کنفرانس برگزاری کنفرانس اهداف و محورهای کنفرانس
English گالری عکس کنفرانس برند خانه
 

چکیده مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی برند:

1) ارائه یک مدل کارای مالی جهت تعیین ارزش نامهای تجاری

  • احمد ماکویی عضو هیات علمی دانشکده صنایع دانشگاه علم و صنعت
  • هوشنگ کیانی: عضو هیات علمی دانشکده صنایع دانشگاه علم و صنعت
  • نبی الله یوسفی گرجی کارشناس ارشد مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت

2) ارزش برند و تصویر شرکت با توجه به ارزش مشتری

  • آذر کفاش پور : استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی
  • سمیه لگزیان: کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی
  • حسین جاودانی: کارشناس ارشد مدیریت کسب و کارسمیه لگزیان: کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی

3) بررسی پیش زمینه ها و پیامدهای هویت نام تجاری

  • محمد جواهری کامل: کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی
  • محمد رضا کوثر نشان
  • اکبر میرزاده کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی

4) ارزیابی تاثیر طبقه برند شناخت برند و قیمت بر ارزش مورد انتظار و تمایلات رفتاری خریداران گوشی موبایل

  • سیده سارا قافله باشی: دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی

5) بررسی تاثیر شناخت نام تجاری و روابط نام و نشان تجاری بر رفتار خرید مشتریان

  • دکتر کامبیز حیدرزاده
  • دکتر غفاری: عضو هیات علمی دانشکده آزاد واحد علوم تحقیقات
  • امین اسداللهی : کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی
 
ویوالدی پارتنرز   اینوویت   
© brandconference.ir