Tuesday, September 18, 2018
دبیر خانه کنفرانس سحنرانان کنفرانس سازمان کنفرانس اعضای کمیته کنفرانس برگزاری کنفرانس اهداف و محورهای کنفرانس
English گالری عکس کنفرانس برند خانه
 

فهرست مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی برند:

1) ارزیابی تاثیر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه برند

  • سیفعلی ضربی: کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی

2) بررسی ارتباط میان فعالیتهای بازاریابی و عوامل ایجاد ارزش ویژه برند با استفاده ا زمدل تعمیم یافته آکر

  • راحیل شمس: کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی
  • سید رضا جوادین: دکتری مدیریت بازرگانی

3) بررسی عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژهع برند گوشی موبایل از دیدگاه مصرف کننده با استفاده از مدل آکر

  • راحیل شفیع ها: کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی
  • دکتر محمود محمدیان: عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی

4) مقایسه قدرتمندی انواع برند داخلی و خارجی از دیدگاه مشتریان محصولات لوازم خانگی در استان گیلان

  • دکتر ابراهیم چیرانی: عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت
  • متین فرد صبوری: کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی
 
ویوالدی پارتنرز   اینوویت   
© brandconference.ir