Friday, July 20, 2018
دبیر خانه کنفرانس سحنرانان کنفرانس سازمان کنفرانس اعضای کمیته کنفرانس برگزاری کنفرانس اهداف و محورهای کنفرانس
English گالری عکس کنفرانس برند خانه
 

فهرست مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی برند:

1) بررسی اهمیت نام و نشان تجاری در ارزیابی کالا توسط مصرف کنندگان صنعت لوازم خانگی کوچک در شهر تهران

  • میر احمد امیرشاهی: عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا
  • شادی مظهری: کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی

2) بررسی تاثیر استراتژی تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کننده از محصول ج دید

  • دکتر میر احمد امیر شاهی: عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا
  • محبوبه ربیعی: کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی

3) بررسی نقش شناخت درست از خواستگاه مارک تجاری (BORA) و محدودیتهای شناختی مصرف کنندگان ایرانی

  • حمید سعیدی: کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی

4) A Buyer- oriented Approach to Brand Valuating and Selecting

  • M.A. Shafia
  • A.Shakeri
 
ویوالدی پارتنرز   اینوویت   
© brandconference.ir