Tuesday, September 18, 2018
دبیر خانه کنفرانس سحنرانان کنفرانس سازمان کنفرانس اعضای کمیته کنفرانس برگزاری کنفرانس اهداف و محورهای کنفرانس
English گالری عکس کنفرانس برند خانه
 

چکیده مقالات دومین کنفرانس بین المللی برند:

1) ارزشگذاری برند با استفاده از مدل ارزش افزوده اقتصادی

  • فریدون رهنمای رودپشتی: دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات
  • موسی احمدی: دانشجوی دکترای مدیریت مالی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر

2) بررسی تاثیر برداشتهای مصرف کنندگان از نام تجاری بر واکنش آنها

  • میر احمد امیر شاهی:عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا
  • فرزانه عباسیان

3) سنجش معروفیت - محبوبیت برند، مبنای تدوین استراتژیهای برندسازی

  • مهدی امیر جعفری: دانشجوی دکترای بازاریابی
 
ویوالدی پارتنرز   اینوویت   
© brandconference.ir