Thursday, December 13, 2018
دبیر خانه کنفرانس سحنرانان کنفرانس سازمان کنفرانس اعضای کمیته کنفرانس برگزاری کنفرانس اهداف و محورهای کنفرانس
English گالری عکس کنفرانس برند خانه
 

فهرست مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت برند:

1) بررسي و تبيين عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتريان كامپيوترهاي كيفي

  • جناب آقای سيد يحيي سيد دانش: استاديار گروه مديريت صنعتي دانشگاه پيام نور رشت
  • سرکار خانم شيرين كاظمي راد: كارشناس ارشد مديريت بازرگاني ، دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت
  • جناب آقای عليرضا قرباني: كارشناس ارشد مديريت بازرگاني ، دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت

2) ارزیابی سلامت برندها از طریق بکارگیری کارت امتیازی برند

  • جناب آقای سامان راجی: واحد مطالعات استراتژیک هولدینگ داروپخش

3) تبيين عملكرد بازار برند لوازم خانگي در قالب يك مدل علّي

  • جناب آقای دكتر ابراهيم چيراني - دانشگاه آزاد اسلامي، واحد رشت، گروه مديريت بازرگاني، رشت، ايران
  • سرکار خانم نسيم اسمعيلي مقدم - كارشناس ارشد مديريت بازرگاني

4) بررسی ارزش ویژه برند بر صادرات(مطالعه موردی:چرم‌سازی)

  • جناب آقای دكتر ناصر فقهی فرهمند: عضو هيئت علمي (دانشيار) دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تبریز، گروه مديريت صنعتي، تبريز، ايران
  • سرکار خانم رزیتا دباغ افروز: دانشجوي کارشناسي ارشد مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تبریز، گروه مديريت صنعتي، تبريز، ايران

5) بررسي شبكه ساختارهاي شخصي برند (BCR) باتوجه به جنسيت مصرف كنندگان درچارچوب نظريه جرج كلي وآزمون (Rep)

  • سرکار خانم سميّه سادات مكّيان، كارشناسي ارشد روان شناسي عمومي، دانشكده روان شناسي وعلوم تربيتي، دانشگاه علامه طباطبايي

6) تعيين عوامل مؤثر بر ارزش برند ايران به عنوان مقصد گردشگري

  • جناب آقای بنیامین قاسمی، انجمن طرح سرزمین پایدار
 
ویوالدی پارتنرز   اینوویت   
© brandconference.ir