Sunday, April 21, 2019
دبیر خانه کنفرانس سحنرانان کنفرانس سازمان کنفرانس اعضای کمیته کنفرانس برگزاری کنفرانس اهداف و محورهای کنفرانس
English گالری عکس کنفرانس برند خانه
 

فهرست مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت برند:

12) بررسی درک خرده فروش از دارایی برند

  • جناب آقای سيد محمد طباطبايي نسب: استاديار و عضو هيئت علمي گروه دانشكده اقتصاد،مديريت و حسابداري دانشگاه يزد
  • جناب آقای مرتضي مداح: كارشناسي ارشد رشته مديريت اجرايي، دانشگاه يزد
  • جناب آقای علی زحمتکش سردوراهی

13) بررسی پذیرش تعمیم برند با استفاده از مدل Logit

  • جناب آقای دكتر ميراحمد اميرشاهي: عضو هيئت علمي دانشگاه الزهراء (س)
  • جناب آقای دكتر مهدي پدرام :عضو هيئت علمي دانشگاه الزهراء(س)
  • سرکار خانم سمانه پارسا: دانشجوي دكتري مديريت بازرگاني-بازاريابي دانشگاه آزاد اسلامي

14) بررسی تاثیر تفاوت های جنسیتی در وفاداری برند مصرف کنندگان پوشاک ورزشی(مطالعه موردی: فروشگاه های ورزشی شهر رشت)

  • جناب آقای محمدرضا تقي زاده جورشري: مدرس گروه مديريت دانشگاه آزاد اسلامي رشت
  • جناب آقای دكتر محمد طالقاني: دانشيار و عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي رشت

15) تعيين روابط بين عوامل مؤثر بر اعتماد به برند سازمان و تاثير آن بر قصد خريد و تبليغات شفاهي مصرف کنندگان

  • جناب آقای دكترحبيب اله جوانمرد: استاديار، گروه مديريت، دانشگاه آزاد اسلامي اراك، ايران
  • سرکار خانم ليلا بنده زادگان: دانشجوي كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني(گرايش بازاريابي)دانشگاه آزاد اسلامي اراك
 
ویوالدی پارتنرز   اینوویت   
© brandconference.ir