Sunday, April 21, 2019
دبیر خانه کنفرانس سحنرانان کنفرانس سازمان کنفرانس اعضای کمیته کنفرانس برگزاری کنفرانس اهداف و محورهای کنفرانس
English گالری عکس کنفرانس برند خانه
 

فهرست مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت برند:

7) BRAND DEVELOPMENT: THE USE OF ADVERGAMES

  • Ms. Marzieh KarimiGhehi: Faculty of Management, Multimedia University
  • Mr. Mehdi Ebadi: Faculty of Management, Multimedia University

8) When it comes to the origin of brands and their name types, does brand equity differ?

  • Mr. Farshad Sadeghiani , Masters in Business Administration, Tarbiat Modares University,
  • Mr. Asghar Moshabaki, PhD, Associate Professor in Business Administration, Tarbiat Modares University,

9) تأثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر تصویر برند در بین هتل های 5 ستاره استان خراسان رضوی

  • جناب آقای فریبرز رحیم نیا: دانشیار دانشكده علوم اداري و اقتصادي دانشگاه فردوسي مشهد
  • سرکار خانم سیده زهرا فاطمی: دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد

10) بیشینه سازی ارزش ویژه برند یا ارزش ویژه مشتری؟ شناخت ویژگی‌های صنعت و رفتار مشتری چالش استراتژیک پیش از برندسازی

  • جناب آقای محمد مهدی پرهیزگار: استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور
  • جناب آقای میثم میراحمدی : دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت MBA دانشگاه پیام نور
  • سرکار خانم حمیده پورمحسن: دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت MBA دانشگاه پیام نور

11) استخراج مدل استراتژي برندسازي صادركنندگان فرش دستباف ايران

  • جناب آقای طهمورث حسنقلي پور: دانشيار دانشكده مديريت دانشگاه تهران
  • جناب آقای علي ديواندري: دانشيار دانشكده مديريت دانشگاه تهران
  • سرکار خانم فاطمه عباسي بني: دانشجوي دكتري سياستگذاري بازرگاني، دانشگاه تهران
 
ویوالدی پارتنرز   اینوویت   
© brandconference.ir